Головна

Корисні посилання


Актуально

Виступ Президента України на засіданні Верховної Ради під час ратифікації Угоди про асоціацію з ЄС

Дорогі співвітчизники, високодостойні українці!
Вельмишановні депутати Верховної Ради Україні!
Шановні депутати Європарламенту!
Перш за все, хотів би подякувати за ці оплески і підтримку України, яку ви щойно проголосували. Я хочу сказати, що та атмосфера, яка зараз панує в залі Верховної Ради, мені дуже нагадує таку саму атмосферу в 1991 році, коли ми здобули незалежність.
«Хто готовий померти за Європу?» - Саме таке питання ставлять вчені, коли під час соціологічних досліджень досліджують вплив європейської ідентичності та звичний поділ на нації.
Дуже природною вважається готовність віддати своє життя і померти за свою Батьківщину.
Але Небесна сотня і 872 відважних українських воїни померли не лише за Україну. Вони поклали голови за те, щоб ми посіли гідне місце в родині європейських народів. З часів Другої світової війни жодна нація за право бути європейцями ніколи не платила такої високої ціни.
Скажіть мені, будь ласка, хто зараз після цього наважиться закрити двері до Європи перед Україною? Хто буде проти надання нам перспективи членства в Європейському Союзі, до якого сьогодні ми робимо перший, але дуже рішучий крок?
Сім років, починаючи з 2007 року, з Паризького саміту Україна-ЄС, ми готували цю Угоду. Я хотів би почати з подяки всім, хто причетний до цього процесу, – дипломатам, урядовцям, депутатам, експертам і, в першу чергу, громадянам, які рішуче підтримували наш європейський курс.
Минулої осіні здавалося, що все вже готово до підписання, бо вся країна рішуче казала «так», і не було, або дуже слабкими виглядали аргументи тих, хто казав «ні». Але 29 листопада у Вільнюсі, коли ми всі цього чекали, цього не відбулося.
Необхідність Угоди тоді і зараз є абсолютно очевидною для всього українського суспільства. Тоді воно повстало, щойно Янукович спробував на ходу розвернути наш експрес із заходу на схід. І євроінтеграція стала нашою українською національною ідеєю.
І я переконаний, що сьогоднішнє голосування яскраво продемонструє це, а внутрішні та зовнішні потуги зупинити наш стратегічний поступ вже зазнали фіаско.
Історичний договір 27 червня в Брюсселі було підписано!
І сьогоднішня наша синхронна ратифікація, я впевнений, буде святом. Святом не лише України, святом всієї об’єднаної Європи, бо без України об’єднаної Європи не існує.
Ми витримали цей потужний тиск, ми не піддалися на жоден шантаж. В угоді не змінено жодного параграфу, жодного слова, крапки або коми! Я невідкладно, сьогодні, в цьому залі, підпишу Закон про ратифікацію. Я доручаю українському Уряду вже завтра затвердити план виконання Угоди і втілювати її в життя вже з першої ж хвилини вступу Закону в дію!
Дорогі друзі, імплементація — це дуже просто. Це і верховенство права, і свобода слова, і безвізовий режим, і питання інвестиційного клімату, питання демократії — все це імплементація нашої Угоди. І просто не маємо права і не можемо зволікати.
Домовленості, які досягнуті днями в Брюсселі, дозволили нам отримати ще більше, ніж передбачає Угода. До кінця 15-го року Україна має гарантовані преференції, коли, з одного боку, наші товари продаються в Європі безмитно, в той час як на українському ринку європейська продукція працює за правилами СОТ, підтримуючи українського виробника, український бюджет і курс української валюти. Вітчизняна економіка отримала півтора додаткових роки, щоб бути конкурентоздатною, якісно і ефективно підготуватися до конкуренції з нашими європейськими партнерами і виробниками.
Тим самим я хочу подякувати Європейському Союзу за цей багатомільярдний бонус, який вони продемонстрували, підтримуючи Україну в ці складні часи.
Навзаєм наші європейські партнери просять одного – реформи. Не зволікайте з ними. Ні війна, ні політична ситуація не є і не може бути виправданням відсутності реформ, і я впевнений в тому, що вже найближчим часом Національний план реформ «Стратегія-2020» буде презентований. Спільно. Немає в нас ковдри, яку кожен тягне на себе. Це відповідальність Президента, Уряду, Парламенту. І тільки тоді, коли ми будемо діяти об’єднано і ефективно, ми досягнемо перемоги. Якщо хтось спробує відкрити внутрішній фронт – це буде проти України. Ні я, ні Уряд, ні Верховна Рада цього не дасть зробити.
Серед іншого, ці реформи передбачають, що Україна повинна стати зоною потужної антикорупційної операції, і вже сьогодні я очікую від Парламенту ухвалення закону про Національне антикорупційне бюро.
Друзі, це наше зобов’язання в рамках імплементації цієї Угоди.
І голосування за цей проект буде найкращим свідченням замість розмов, що імплементацію ми вже почали.
Шановні друзі!
Ще в двадцятих роках минулого століття великий українець Микола Хвильовий народив просте, але велике гасло – «Дайош Європу!».
Подібно Хвильовому, ми розуміємо Європу як «психологічну категорію, яка виводить нас на великий тракт прогресу».
Сьогодні ми впевнено вийшли на цей європейський шлях. Я хочу нагадати: старт був важким. Але фініш буде переможним!
Слава Європі!
Слава Україні!

Івангородська сільська рада
П'ятниця, 25 січня 2013, 13:31

Івангородська сільська рада
Христинівський район
Черкаська область

 

1. Івангородська сільська рада розташована за адресою: с.Івангород, вул. Леніна, 1.

Відстань до райцентру - 18 км, до обласного центру - 220 км.
Площа населеного пункту: 512,9 га

Сільський голова – Муха Андрій Григорович.
15 депутатів, 10 членів виконавчого комітету Івангородської сільської ради.

2. В селі Івангород налічується 578 дворів, в яких проживає 1003 жителя (428 чоловіків та 575 жінок). Молоді - 185 осіб, налічується працездатного населення – 504 особи, працюючих – 116. 56 жителів села перебуває на обліку в Христинівському центрі зайнятості.

Загальна площа території 3387,8 км².
Загальна земельна площа 3090 км².
Площа ставків та водоймищ – 74,62 га.
Площа земельних ділянок сільськогосподарського призначення – 2589,6 га, в т.ч. ріллі – 2094,4 га.

З них перебуває в оренді: ПРАТ „Зернопродукт МХП” - 1637,39 га, ФГ„Дружба” (Червенчук В.С.) - 68,02 га, ФГ„Світязь” (Бевзюк М.М.) - 30,9 га, ФГ „Ром” (Рак М.М.) - 205,06 га, ФГ„Бобрик” (ФедоренкоМ.М.) - 15,09 га, ФО-П Тіторенко М.М. - 102,0 га, ФО-П Видай С.М. - 29,95 га. Ставка орендної плати – 3,0-5,0% від вартості земельного паю. Земельні ділянки не переоформлені - 25,107 га.

3. На території Івангородської сільської ради зареєстровані як юридичні особи та перебувають на обліку в управлінні Пенсійного фонду України наступні підприємства: ПРАТ „Зернопродукт МХП” Онука В.В, ФГ „Дружба” (Червенчук В.С.), ФГ „Бобрик” (Федоренко М.М), ФГ „Світязь”(Бевзюк М.М), млин, олійня (ФОП Продавус М.М.), пилорама (Безсмертний С.М.). На цих підприємствах працюють загалом 64 жителя села Івангород.

4. Загальна протяжність вулиць – 18,0 км, з них з твердим покриттям – 17,0 км. Потребують капітального ремонту 6 км вулиці , часткового ремонту – близько  10 км. Село газифіковано на 79% (293 двори, 18 км). Не газифіковано 119 дворів, будинок культури, приміщення сільради, амбулаторія і школа шестирічок (ДНЗ). По вулицях проведено лінії електромереж на 100%. Протяжність централізованого водогону 2,0 км, 20 будинків, потрібно провести ще 16 км. Є в наявності 2 свердловини, потрібно ще одну. Користуються телефонним зв’язком ЦТП № 16 ПАТ «Укртелеком» близько 100 абонентів та комунікаціями „Інтертелеком” близько 12 абонентів, відділення зв´язку (4 працівники). Доступ до мережі Інтернет має школа.

Перевезення здійснює ФО-П Рога Р.В. за маршрутом № 134 „м.Христинівка-с.Івангород” три рази на тиждень: середа, п´ятниця, неділя, 2 рейси термін дії договору на перевезення по даному маршруті дійсний до 30.05.2017 року.

5. В с.Івангород працює Івангородський НВК „ДНЗ-ЗОШ І-ІІІ ступенів” на 200 місць, де навчається 77 учнів та дитячий садок, який відвідує 33 дитини.

6. Жителів села обслуговуює 1 Івангородська лікарська амбулаторія (9 працівників), на добу приймають близько 50 осіб. Працює 1 аптека.

7. Клуб знаходиться в аварійному стані, потребує капітального ремонту, не працює.
Бібліотека працює щодня з 9ºº до 12ºº, з 14ºº до 17ºº.
Сільська рада виділяє кошти на передплату газет, канцтовари, культурно-масові заходи (загалом близько 2,5 тис.грн.), щомісяця на виплату заробітної плати. Заклади побутового обслуговування відсутні.

8. Торгівельна мережа Івангородської сільської ради представлена такими об’єктами торгівлі:
- магазин продовольчих і промислових груп ФО-П Бойко Л.М.,
- магазин „Вікторія” - ФО-П Бричук І.Г.,
- бар „Славутич” - ФО-П Безсмертний С.М.,
- шинок „Дружба” - ФО-П Гасанова Н.І.,
- магазин кооперативного підприємства № 4 Христинівського РайСТ (керівник Янюк А.О.) В магазині створена секція продовольчого соціального кошика продуктів харчування для малозабезпечених верств населення.

9. Програма економічного і соціального розвитку села на 2013 рік затверджено рішенням № 16-5/\/І від 27.12.2012 року на 16 сесії \/І скликання.

10. Дохідна частина місцевого бюджету  на 2012 рік виконана на 120% від запланованих показників.

11. Проблемні питання:
- забезпечення населення села питною водою, проведення водогону  по селу;
- капітальний ремонт клубу;
- заміна вікон в адмінприміщенні;
- капітальний ремонт  та частковий ремонт доріг;
- облаштування дитячого майданчика.

12. 27 квітня відбулися збори жителів села, засідання виконавчого комітету проводяться щомісяця кожного останнього четверга.

 

ІВАНГОРОДСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА

ХРИСТИНІВСЬКОГО РАЙОНУ

ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ

 

РІШЕННЯ

№ 16–6/VI                                                                                                       від 27 грудня 2013 року

Про сільський бюджет на 2013 рік.

Відповідно до статті 77 Бюджетного кодексу України, статті 61 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» сільська рада вирішила:
1. Установити загальний обсяг доходів сільського бюджету на 2013 рік у сумі 711834 гривень.
Обсяг доходів загального фонду бюджету визначити у сумі 685429 гривень, спеціального фонду бюджету 26405 гривень, в тому числі бюджету розвитку 11000 гривень (додаток 1).
У складі доходів сільського бюджету на 2013 рік врахувати обсяг : дотації вирівнювання, що одержуються з районних та міських (міст Києва і Севастополя, міст республіканського і обласного значення) бюджетів відповідно до Закону України « Про Державний бюджет України на 2013 рік » у сумі 81095 гривень;
Субвенції по спеціальному фонду з державного бюджету місцевим бюджетам на будівництво, реконструкцію, ремонт та утримання вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах у сумі 13905 гривень.
2. Затвердити загальний обсяг видатків сільського бюджету на 2013 рік у сумі 711834 гривень, у тому числі обсяг видатків загального фонду бюджету у сумі 418429 гривень та видатків спеціального фонду бюджету 293405 гривень за тимчасовою класифікацією видатків та кредитування місцевих бюджетів (додаток 2) та головними розпорядниками коштів (додаток 3).
У процесі виконання сільського бюджету надати право виконавчому комітету сільської ради за обґрунтованим поданням сільського голови та погодження з постійною комісією сільської ради з питань планування бюджету, фінансів та комунальної власності, здійснювати перерозподіл видатків за тимчасовою класифікацією в розрізі економічної класифікації в межах загального обсягу бюджетних призначень окремо по загальному та спеціальному фондах. Перерозподіл бюджетних призначень за тимчасовою класифікацією видатків у межах загального обсягу видатків, збільшення бюджетних призначень на випадки розвитку та за рахунок зменшення бюджетних призначень на випадки споживання, та навпаки, по загальному та спеціальних фондах здійснюється лише за погодженням з постійною комісією сільської ради з питань планування бюджету, фінансів, комунальної власності та житлово-комунального господарства з наступним затвердженням на сесії сільської ради.
3. Установити профіцит загального фонду сільського бюджету у сумі 267000 гривень, напрямком використання якого визначити передачу коштів із загального фонду бюджету до бюджету розвитку (спеціального фонду) (додаток 6).
4. Установити дефіцит спеціального фонду сільського бюджету у сумі 267000 гривень, джерелом покриття якого визначити надходження коштів із загального фонду до бюджету розвитку (спеціального фонду) у сумі 267000 гривень (додаток 6).
5. Установити розмір оборотного касового залишку бюджетних коштів сільського бюджету у сумі 4011 гривень.
6. Затвердити обсяги міжбюджетних трансфертів на 2013 рік (додаток 4):
- дотації вирівнювання, що одержуються з районних та міських (міст Києва і Севастополя, міст республіканського і обласного значення) бюджетів у сумі 81095 гривень.
- субвенції по спеціальному фонду з державного бюджету місцевим бюджетам на будівництво, реконструкцію, ремонт та утримання вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах у сумі 13905 гривень.
Надати право виконавчому комітету сільської ради за обгрунтованим поданням сільського голови та погодженням з постійною комісією сільської ради з питань планування бюджету, фінансів та комунальної власності з послідуючим затвердженням на черговій сесії сільської ради у разі уточнення річних обсягів трансфертів (дотацій та субвенцій) з державного та місцевих бюджетів відповідно до актів законодавства і рішень про місцеві бюджети, вносити відповідні зміни до розпису сільського бюджету.
7. Установити, що до доходів загального фонду сільського бюджету у 2013 році зараховуються:
- 25 % податку з доходів фізичних осіб;
- плата за землю;
- плата за торговий патент на здійснення деяких видів підприємницької діяльності (за винятком плати за прибирання торгових патентів пунктами продажу нафтопродуктів, автозаправними станціями , заправними пунктами), що справляється виконавчими органами ради;
- інші доходи, що підлягають зарахуванню до сільського бюджету відповідно до статті 64, 69 Бюджетного кодексу України.
8. Установити, що джерелами формування спеціального фонду сільського бюджету у 2013 році є:
- власні надходження бюджетних установ, які утримуються за рахунок коштів сільського бюджету;
- надходження до цільового фонду, утвореного сільською радою;
надходження коштів до бюджету розвитку відповідно до статті 71 Бюджетного кодексу України;
- інші доходи, що підлягають зарахуванню до сільського бюджету згідно Закону України «Про Державний бюджет України на 2013 рік».
Кошти спеціального фонду сільського бюджету витрачаються на заходи, передбачені законодавством.
Якщо обсяги власних надходжень бюджетних установ перевищують відповідні витрати, встановлені додатком 3 до цього рішення, розпорядник бюджетних коштів передбачає спрямування таких сум у першу чергу на погашення заборгованості з оплати праці, нарахувань на заробітну плату, комунальних послуг та енергоносіїв.
У разі, якщо відсутня така заборгованість, розпорядник бюджетних коштів спрямовує:
- 50 % коштів на заходи, які здійснюються за рахунок відповідних положень;
- 50 % коштів на заходи, які необхідні для виконання основних функцій, але не забезпечені коштами загального фонду, які необхідні для виконання основних функцій, але не забезпечені коштами загального фонду бюджету за відповідною бюджетною програмою(функцією).
При цьому розпорядник бюджетних коштів здійснює коригування обсягів взятих бюджетних зобов'язань по загальному фонду бюджету для проведення видатків по цих зобов'язаннях із спеціального фонду бюджету.
9. Затвердити перелік об'єктів (додаток № 7), фінансування яких буде здійснено за рахунок коштів бюджету розвитку.
10. Затвердити перелік захищених статей видатків загального фонду сільського бюджету на 2013 рік за їх економічною структурою:
-                    оплата працівників бюджетних установ (код 2110);
-                    нарахування на заробітну плату (код 2120);
-                    придбання медикаментів та перев'язувальних матеріалів (код 2220);
-                    оплата комунальних послуг та енергоносіїв (код 2270);
-                    трансфери місцевим бюджетам (код 2620);
-                    трансфери населенню (код 2730).
11. Розпорядникам коштів сільського бюджету забезпечити в першочерговому порядку потребу в коштах на оплату праці працівників бюджетних установ відповідно доставлених законодавством України умов оплати праці та розміру мінімальної заробітної плати ;на проведення розрахунків за електричну та теплову енергію, водопостачання, водовідведення, природний газ та послуги зв'язку, які споживаються бюджетними установами, не допускаючи будь-якої простроченої заборгованості з оплати вищезазначених товарів та послуг. У разі наявності у розпорядників бюджетних коштів простроченої кредиторської заборгованості з оплати комунальних послуг енергоносіїв, управління Державного казначейства України в Христинівському районі здійснює платежі загального фонду за видатками(крім захищених статей бюджету) лише після погашення такої заборгованості. Затвердити до 01.02.2013 року ліміти споживання енергоносіїв у натуральних показниках для кожної бюджетної установи виходячи з обсягів відповідних бюджетних асигнувань, передбачених розпорядникам бюджетних коштів на 2013 рік у додатку 3 до цього рішення.
12. Затвердити у складі видатків сільського бюджету кошти на реалізацію державних та регіональних, галузевих програм (додаток 5).
13. Доручити виконавчому комітету, у разі необхідності отримувати позики в Управлінні Державної казначейської служби України у Христинівському районі Черкаської області покриття тимчасових касових розривів, що виникають у процесі виконання сільського бюджету.
14. Дозволити виконавчому комітету розміщувати тимчасово вільні кошти сільського бюджету на депозитах відповідно до порядку, визначеного Кабінетом Міністром України.
15. Додатки 1-7 до цього рішення є його невід'ємною частиною.

 

Сільський голова                                                                                                            А. Г. Муха

 

До уваги населення!

Єдина країна. Офіційно з перших вуст

Христинівською райдержадміністрацією відкрито "Гарячу телефонну лінію" в управлінні соціального захисту населення райдержадміністрації для осіб та сімей, що виїжджають з Автономної Республіки Крим та Східної України для проживання на території Христинівського району: (04745) 6-02-83.
Дзвінки приймаються
з понеділка по четвер з 8-00 до 17-15,
у п'ятницю з 8-00 до 16-00.



Чиновники вимагають хабар?
Стало відомо про факти корупції?
Не зволікай, повідом та допоможи викрити злодія!
Недоторканних хабарників не буває!
м. Христинівка, вул.. Леніна, 31
Тел. Довіри: (04745)23238, тел.. «гарячої лінії» (04745) 2270

 

«Гаряча лінія»
з питань корупційних діянь в місцевих органах виконавчої влади,
державних і комунальних установах.
Телефон (0472) 36-11-00

 



 

В прокуратурі Черкаської області
у робочі дні з 9 до 18 години
діє «телефон довіри»
за номерами
36-67-77, 068-835-57-90
для надання громадянами та посадовими особами підприємств,
установ, організацій
інформації про факти вчинення 
працівниками органів прокуратури корупційних правопорушень.

 

 

Проект змін до Конституції України
(щодо децентралізації влади)
та Концепція реформування місцевого самоврядування
та територіальної організації влади в Україні

 


 


Пошук по сайту

ЄС ПРО ООН

Христинівська районна державна адміністрація Черкаської області
Powered by Joomla!; Joomla templates by SG web hosting